HELGFRUKOST

2013-04-27 @ 18:45:28
Vardag
Hihi, jag gjorde minicrèpes av plättar och smält vit choklad, mums!

Idag hade jag tänkt gå på Angelica Blicks loppis, hade varit fett men alla mina kompisar var upptagna med plugg. Så jag följde deras exempel och skrev klart min essä och det var faktiskt kul. Jag satt ute på altanen och filosoferade. Den handlade om samhällets negativa syn på tystlåtna personer, att de inte accepteras och alltid uppmanas att öva upp sin sociala sida som om det är något fel på dem. Folk är olika, vissa får mest stimulans av att prata och vissa får mest stimulans av att iaktta och fundera. Så är det och tur är väl det. Jag och Sara var ute på en springtur också, det var faktiskt skönt för en gångs skull. Värmande sol och pratkompis uppskattades. 
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0