MISS THOSE TIMES

2013-04-03 @ 17:38:46
Vardag
 
Blir alltid så glad och samtidigt ledsen av den här bilden. Jag blir glad för att det var sommar och början av höstterminen. Vi var glada och försökte njuta av varje dag för att det var vårt sista år i grundskolan med en suverän klass. På rasterna då vi gick till coop och köpte godis eller glass eller bara strosade runt på skolgården, stolta och glada för att vara de äldsta på skolan. Sedan kommer jag alltid tänka på att vi aldrig kommer att kunna på till skolan tillsammans, nu går många på olika skolor som ligger alldeles för långt bort för att gå till. T.ex. jag och klara går på olika skolor som vi tar tåget till. Aldrig igen kommer vi åka till vår kära grundskola som musikklassare igen, vi kommer varken ha musikcafén i matsalen eller musiklektioner med Staffan och Carina. Jag kommer alltid att sakna nian och tiden som musikklassare men jag är glad att jag fick möta så många roliga och snälla människor under den tiden som fortfarande finns med mig nu. Längtar till sommaren då vi ska hitta på massor av roliga saker och skratta till magarna gör ont ♥
 
Haha tänkte bara visa en fin bild och så började jag skriva en hel uppsats... 
/Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar det minst lika mycket som er! Kram :)

2013-04-03 @ 20:35:14
URL: http://www.brownieandblondie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0