NYTT RUM TYP

2013-04-07 @ 16:42:00
Vardag
hahah wtf hände med min hand

Voila! Nästan hela dagen har vi hållit på och flyttat och borrat. Det är så att jag och min bror har bytt rum eftersom jag ville ha ett större och han konstigt nog gick med på det?? Finns inget dåligt med det här rummet. Jag har två skrivbord, mer plats för kläder, min säng vid fönstret(♥♥) och genom denna lilla flytt har jag rensat massa skit saker som bara låg och dammade i rummet. Dock håller inte denna lycka länge för nu ska jag göra läxor, läxor och läxor. Eftersom jag sköt upp allting som vanligt, stolt ♥ Kommer iallafall visa mitt nya rum när jag har inrett och städat klart, man ser inte det på bilden men det ligger massa grejer som väntar på att bli slängda och sorterade. Höhö.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0