SORRY NOT SORRY

2013-04-12 @ 20:40:00
Vardag
några dagar gammal

Felåt för alla dumma webb bilder men jag har inte tiden eller motivation att ta fram kameran och fota. Dessutom har statitvet försvunnit? Aja, någon gång kommer den väl fram.
Veckan har bestått av läxor, uppsatser och onödigt mycket skolångest vilket kommer fortsätta nästa vecka. Får bara panik på alla läxor jag måste göra men jag vill verkligen inte göra saker i sista sekunden som jag gjorde i hela nian. Det var hemskt och känslan att ha gjort klart en uppsats då dagar innan är ju helt underbar. Samtidigt tänker jag att jag måste vila/sova för jag kan inte bara jobba hela tiden, dock blir det kanske lite för mycket vila ibland höhö.
 
Imorgon kommer min småkusin/kusin/kusinsdotter? har lite olika namn men det är enklare om vi bara kallar henne Ida. Ska äntligen få hjälp att sätta upp mina vimplar och ha släktingbonding time eller vad man nu kan kalla det. Har dock lite läxor kvar så jag ska gå upp super tidigt och göra klart de, älskar verkligen att gå upp tidigt och sedan ha hela dagen kvar, wönderful(ja, jag är seriös). Men nu ska jag lyssna på dunk musik och dansa sittandes medan jag tar webb bilder, standard fredag kväll.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0