IN A MILLION YEARS, WHEN KIDS GO TO SCHOOL, THEY GONNA KNOW. ONCE THERE WAS A HUSHPUPPY AND SHE LIVED WITH HER DADDY IN THE BATHTUB

2013-02-17 @ 20:54:00
Övrigt
 
Sitter bara och tänker på filmen så fylls ögonen med tårar. Den är så fin och Hushpuppy är världens gulligaste. De filmar så fint så att det fula blir vackert och man blir indragen i en helt annan värld. Rekommenderar att ni ser denna film; Beasts of the Southern Wild. Filmen är nominerad till Oscargalan och jag verkligen hoppas att den vinner för bästa film.
 
Jag ska göra en filmanalys på den till svenska lektionen som jag ska redovisa inför hela klassen. Hade först ingen aning vad för film jag skulle välja men efter att ha funderat ett tag så kom jag fram till denna. Är så glad att jag valde den här filmen.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0