TRÖJOR TRÖJOR TRÖJOR

2013-02-24 @ 20:30:16
Vardag
 
Var inne på H&M igår med mamsen. Fjäskade till dessa tröjor istället för några riktiga idrottströjor som jag desperat behöver. Men men, nöjd är jag ändå! Var även på gymmet innan(Sara din lilla hypokrit som sa att du aldrig skulle gå till gymmet!) och testade löpband för första gången. Måste säga att jag var lite rädd för att bli avkastad men mamma måste ha varit lite räddare. Det var faktist inte så illa som jag trodde dock kan jag inte förstå vad som är dealen med alla dessa jädrans knappar. I ca fem min stod jag och mamma och försökte klura ut hur den dumma manicken funkade.
 
Aja, nu är det lov och jag är fett pepp(eller kanske inte). Har några saker planerade men vet inte riktigt om jag kommer hinna med allt, plus alla läxor jag måste göra! Kanske veckan blir som idag att jag bara sitter framför datorn, tittar på en film och gör inget produktivt alls. Dock gick jag ut och joggade+promenerade(dumma träningsprojekt), det blev en och en halv timme ute i den friska naturen! Stolt? Ja! 
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0