YOU'RE TOO OLD TO BE SO SHY

2013-02-18 @ 21:19:35
Vardag
 

Har äntligen börjat spela gitarr igen. Fingrarna gör så jäkla ont efter ett tag och rösten låter rispig men jag är så glad att äntligen att ha lite tid till musiken igen.
 
Jag har helt fastnat på bandet daughter, som ska komma till stockholm om några månader MEN det är en jäkla tjugoårsgräns. Bajs, så tycker jag om det. I allafall så är låtarna helt underbara och gitarrspelen är så fina, dock behöver jag öva för att kunna spela lika bra samt kunna sjunga med... När jag känner mig nöjd kanske jag spelar in och visar er här på blöggen? Bara kanske, lite aldrig på Sara, hon är opålitlig när det gäller allt inom bloggning.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0