ÅRET MED KAMERAN: VÅR

2013-01-02 @ 17:49:00
Vardag
Jag köpte kamera och fotade tusentals blombilder
En solig morgon åkte vi iväg till orienteringstävlingen 10-mila
Åkte ut till sommarstugan en helg
Där chillade jag i hängmattan och när jag kom hem förevigade jag en fin skoldag genom kameran
Sofia hängde med till Dalarna och EM i orientering
En spegelblank sjö och en gullig stuga fanns det där 
Vi hade sista vårkonserten och jag gick till skolan med klasströjan
Vi åkte på klassresa och jag fick uppleva de tre bästa dagarna i mitt liv...
med världens bästa personer
Avenyn
Sista musikcafét och jag och Sara repade inför sommarjobbet
Var på stranden med skolan och hade en väldigt lyckad bal innan skolavslutningen kom och alla underbara skoldagar med klassen byttes ut mot ett tomt och konstigt men ändå somrigt sommarlov. 
 

Det var min vår det. Den här tiden var nog den bästa på hela högstadiet för att alla ville ta vara på den sista tiden, men också den värsta eftersom det var just sista tiden och jag tänkte mycket på hur allt snart skulle ta slut. 
 
Förresten så såg jag på en Melissa Horn konsert på tv igår. Den finns på svt play och innehåller också en intervju med henne. Jag älskar den människan och hennes tankar. Någon dag ska vi bli bästisar hon och jag. (blää, hatar ordet bästis)
/Klara
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0