MED FINA MÄNNISKOR KOMMER FINA MINNEN

2013-01-27 @ 22:35:00
Vardag
ååh vad jag älskar dessa bilder ♥

Har haft en underbar helg. Var på middag i fredags och sedan på en klassåterträff igår. Dock blev det inte så mycket människor men vi som var där hade dubbelt så kul! Vi åt, pratade om gamla minnen, tittade på gamla musikcafén, tog fula bilder och skrattade massviss. Vi gick tom ut i det kalla vädret för att köpa proviant för marängsviss vilket tog lite längre tid än förväntat. När det började bli sent drog jag och några till hem till mig för att ha en liten sleep over. Vi tog över min brorsrum och la ut madrasser på golvet där vi låg i en hög som vanligt och myste. Avslutade helgen med att Sofie kommer över vi hit och vi "pluggade matte". 
 
Åh den här helgen har varit alldeles för mysig och härlig. Ska njuta av att jag börjar klockan kvart i två imorgon och längta efter våren, godnatt!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0