WITH NO HUNGER TO SATISIFY PEOPLE TEND TO STANDBY AND MISS AS LIFE PASS BY

2013-01-11 @ 16:08:03
Vardag
 
Tjo, har sagt det förut och jag säger det igen. Ni finner mig på instagram: http://instagram.com/sarapihlgren/ 
För tillfället har jag bildbrist. Ingen inspiration,motivation eller tid(lögn, jag slösar min tid på sömn).
 
Idag kommer Emma och Sofie för att vi ska ha pirates of the carribean maraton, så jag kanske tar några bilder då om de inte är så kamerablyga som vissa personer(...Maja). Vad mer skulle jag berätta? Jo, veckan har varit rätt chill med massa inställda lektioner vilket resultera i två ledigar dagar, två dagar med en lektion och en dag med tre timmars hål(åkte hem till mig och gjorde chokladbollar). Nästa vecka börjar nya schemat med nya kurser och lärare, längtar.. inte.
/Sara
 

Kommentarer
Postat av: maja

hmpf! att va me på bild är överskattat! ;)

2013-01-11 @ 18:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0