CIAO!

2013-07-19 @ 23:12:47
Vardag
 
Ja nu är det det bara några timmar tills jag flyger iväg till Vendig med mi familia. Jag är super taggad och det ska bli varmt väder hela veckan. Jag hoppas även att ingen främling kommer fram och börjar snacka italienska med mig för jag kan verkligen NADA. På Kreta började en gammal tant snacka med mig och jag bara satt där och nickade som en idiot för att hon inte förstod engelska. Så nu ska jag försöka plugga lite sista minuten italienska så jag kan försöka undvika pinsamma situationer.
 
Jag är borta en vecka men när jag kommer tillbaka kommer jag börja blogga igen! Tror jag kommer fortsätta uppdatera på instagram för vi har wifi på hotellet, så om ni vill följ mig där(@sarapihlgren).
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0