BÄSTBÄSTBÄST

2013-03-06 @ 23:02:00
Vardag
 
Som sagt såg jag Lucy Rose på sportlovet. Det blev som jag trodde att jag och mamma blev omringad av massor av 18+:are men vi var coola och smälte in i mängden(not). Hade med lillkameran så bilderna blev sådär, men vi stod näst längst fram så det blev okej ändå! Lucy var i allafall bäst, förbandet var bäst, den coola basisten var bäst och Lucys vän Björn som spelade elgitarr visade sig vara svensk så han var bäst också. Innan spelningen satt jag och mamma på ett fik i gamla stan och babbla medan jag försökte trycka i mig en stor choklad muffin. Dessutom började en främling prata med oss på tåget under hemresan om politik och bra musik vilket var trevligt. Mysig kväll.
/Sara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0