KÖRSBÄRSBLOM

2013-05-09 @ 10:03:00
Vardag
Här står jag och väntar på tvärbanan varje dag efter skolan
Lin och Emma
och finaste Kungsträdgården
Kollega!
I tisdags kom sommaren och just den dagen hade vi historialektion i Kungsträdgården. Vi satt i gräset med solbrillorna på och åt glass och pratade om historiska monument, jag var barbent men svettades ändå. Efteråt gick jag och Emma och fotade körsbärsblommorna. Det roliga är att nästan alla som är där kommer dit för att fota och lägga upp någonstans för att visa hur mysigt de har det men det enda de gör där egentligen är att fota med sina mobiler. Kolla bara på den nedersta bilden. Teknologin gör oss knäppa, mig med. Jag släpade tillochmed med mig systemkameran. Å andra sidan var det ju himla mysigt där så man får ju hoppas att vi hinner tänka på det också. 
/Klara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0