OCH SÅ BLEV SARA 17 TILLSLUT

2013-11-03 @ 15:26:02
Vardag
Förberedelser
Jag åkte ut först i marshmallow-tävlingen så jag kunde sitta och fota allas fina kinder istället
Presentöppning och sena gäster
Lekar <3
Maja, Sara och Kim håller fast lappar på varandra
Tacos och läsk ska det va! 
Spybunke i mitten
Sofia fick också vara med, fast på andra sidan jordklotet...
Vår fina kladdkaketårta
 
Det här höstlovet har gått fasansfullt snabbt. Jag har egentligen mest suttit på mitt rum och klurat ut hur man spelar in med krångliga musikprogram och försökt skriva låtar. Sara följde med mig till Stockholm en regnig dag och vi fotade på Skinnarviksberget, fikade i Gamla stan och tittade på "IRL". Vi har varit en del hos Sara eftersom hon har varit ensam hemma hela veckan. Det har varit så skönt att inte ha något inbokat utan att bara göra precis det jag känner för. Jag har inte ens behövt plugga, heaven! Ändå har jag gjort saker som känns meningsfulla, t.ex. skickat ett mejl med låtar till Melissa Horn...
 
/Klara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0