FILLING SPACE IN YOUR SHEETS

2013-09-05 @ 22:23:08
Vardag
Sara kom och hängde lite i min trädgård idag. Jag slutade tolv efter musikteori och songwriting, bästa dagen. På songwritingen fick vi spela upp varsin låt som har inspirerat oss mycket. Det var kul att höra allas storys och det kändes som att vi kom varandra lite närmre den timmen. Själv spelade jag upp "Jag saknar dig mindre och mindre" av Melissa Horn för att hennes texter alltid inspirerar mig och för att just den låten var den första som jag verkligen kunde relatera till.
 
Alldeles nyss skype:ade jag med Sofia i Argentina. Det var så coolt att se henne ta på sig sin skoluniform och småprata lite med sin värdsyster på spanska. 
 
/Klara
  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0